دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

بیوگرافی و ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل احسان علیخانی

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی زن نیکوکار ایرانی

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی زن نیکوکار ایرانی

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی زن نیکوکار ایرانی

نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل ۹۶

نرگس کلباسی در اولین گفتگوی تلویزیونى خود مهمان برنامه محبوب و پرمخاطبل “ماه عسل” میشود . ماه عسل در هشتمین قسمت خود امشب در حالی از شبکه ۳ سیما پخش می شود که بعد از ۲ روز تعطیلی به خاطر همزمانی پخش این برنامه با مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷ به روی آنتن نرفت . اما اتفاق ویژه هشتمین قاب ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی دعوت از نرگس کلباسی زن نیکوکار ایرانی است. نرگس گلباسی که  به واسطه فعالیت های خیرخواهانه ش به مردم شناخته شده است . چندی پیش در کشور هندوستان به خاطر یک ماجرای عجیب و پیچیده محکوم به قتل و درنهایت پس از هفته ها مقاومت و دفاع در برابر این پرونده سازی ، تبرئه شد .

لازم به توضیح است که این پرونده در حالی بسته شد که با برگزاری کمپین های مختلف از جانب ایرانیان و چهره های مهشور و شناخته شده و همچنین وارد عمل شدن تصمیم گیرندگان تاثیرگذار و دولت ، این ماجرا ختم به خیر شد .نرگس کلباسی فروردین ماه امسال پا به ایران گذاشت و ماه عسل ویژه برنامه ماه رمضان به عنوان اولین برنامه تلویزیونی میزبان قصه پر پیچ و خم این زن نیکوکار ایرانی است که حالا دیگر نام این زن ایرانی جهانی شده است . ماه عسل ۹۶ هرشب ساعت نوزده از شبکه ۳ سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی پخش خواهد می شود .

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی

بیوگرافی نرگس کلباسی زن نیکوکار ایرانی

نرگس کلباسی اشتری متولد ۲ فروردین ۱۳۶۸ در اصفهان یک زن نیکوکار ایرانی است که برای کودکان یتیم و معلول هندوستان پرورشگاه ساخت و پس از آن به قتل غیرعمد یک کودک متهم شد . در مارس ۲۰۱۷۷ و با حکم دادگاه تجدید نظر در شهر رایاگادا ، نرگس کلیاسی از همه اتهامات وارده تبریه شد و بی‌ گناه این زن نیکوکار ثابت شد . نرگس  کلباسی اشتری تا چهار سالگی اش در ایران بود و پس از آن همراه خانواده به کشور انگلس مهاجرت کرد . نرگس اشتری در کودکی پدر و مادر خود را از دست داد . کلباسی تا ۲۰ سالگی در انگلستان زندگی کرد و سپس به کانادا سفر کرد و تا ۲۲ سالگی در کانادا بود . نرگس کلباسی لیسانس مدیریت جهان گردی و فوق‌ لیسانس مدیریت بازرگانی دارد .

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی

صحبت های نرگس کلباسی در ماه عسل

نرگس کلباسی از روزهای کودکی ش میگوید : بچه بودم خیلی شیطون بودم یادمه یکی از شیطنت های بچگی ام این بود که با کبریت پرده را آتیش زدم و اتاق ها آتیش گرفت . از چهارسالگی انگلیس رفتم و یادمه با دو شکل تربیتی باید بزرگ میشدم اما پدرم قوانین رو سعی میکرد داشته باشه و من به شکل خانواده های سنتی بزرگ شدم و از این بابت خیلی خوشحالم . خاطره تلخ نرگس کلباسی از دست دادن مادر : یه شب که برگشته بودیم ایران برادرم دندونش درد گرفت و با بابا رفته بودیم بیمارستان وقتی برگشتیم هرچی در زدیم مامانم در رو باز نکرد و من پریدم و مامان نفس نمیکشید . من مادرم رو اون شب از دست دادم . ازون روز به بعد تجربه من از اصفهان شده بود عزاداری . اصلا از این سفر ترسیده بودم .

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی

رفتم به بدترین نقطه دنیا : تنها نگرانی من در زندگی برادر کوچیکم بود و همیشه دوست داشتم اگر روزی دیگه نگران برادرم نبودم برم جایی و به آدمهایی که در فقر شدید هستن کمک کنم . فهمیدم که چقدر آدم کثیف در جهان وجود داره : مافیای هند با بچه ها خیلی بد برخورد میکرد و این دیدم تصاویر منو خیلی اذیت کرد و میخواستم همه کاری برایشون بکنم که اونا خوشحال بشن . شنیدم که یک سری بچه های نابینا هستن که بی سرپرستن و من دوباره شروع کردم به کیک فروختن و تونستم براشون یه خونه قشنگ درست کنم . این بچه ها خیلی معصوم بودن و با اونها خیلی بد برخورد میشد و اونجا فهمیدم که چقدر آدم کثیف در جهان وجود داره . مقام معظم رهبری آرزو نرگس کلباسی را برآورده کردند : مقام معظم رهبری یک سفر به مکه مکرمه را به خانم نرگس کلباسی هدیه دادند .

انگلیسی ها به من کمک نکردند

نرگس از حمایت ایرانی در پرخطرترین روزهای زندگی اش گفت : وقتی خیلی بی دلیل متهم به قتل یک کودک شدم و درنهایت سرکنسول هند پیگیر کار من شد و بعد از رفت و آمد های فراوان من به دادگاه مردم ایران به شدت تواستند به من کمک کنند . اصلا باورم نمیشد مردم اینقدر هوای من رو داشته باشند . من به عنوان شهروند از انگلیس هم کمک خواسته بودم اما هیچ کاری نکردن . اونها مثل ایرانی ها احساساتی نیستن که سریع به آدمها کمک کنند .

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی

ماجرای داستان نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل + بیوگرافی نرگس کلباسی

توضیح احسان علیخانی درباره ماه عسل که بصورت ضبط شده و “غیرزنده” پخش شد

سلام به دوستان عزیز ، خانم کلباسی چهارشنبه تشریف آوردن تهران قرار ما با خانم کلباسی برای حضور در ماه عسل ، اول روز جمعه بود که برنامه خواهران منصوریان ٢ قسمت شد ، بعد گذاشتیم روز شنبه . اما بدلیل تغییر کنداکتور شبکه و پخش والیبال در روزهای شنبه و یکشنبه ، برنامه ما کنسل شد دیگه نمیتونستیم بیشتر از این ، ایشون رو معطل نگه داریم . چون ایشون هم عازم سفر بودن و هم کار داشتند به همین دلیل برنامه رو ضبط کردیم که ایشون بتونن به کارشون برسند ، ممنون از دقت و توجه شما .

گردآوری: گروه اخبار گل فان

http://golfun.ir/category/picture

 احسان علیخانی , برنامه ماه عسل , لیگ جهانی والیبال , ماه رمضان , ماه عسل ۹۶