دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود Telegram X برای ویندوز

تلگران x نسخه‌ای مجزا و ساخته شده بر اساس TDLib است که موفق شده ظاهری جذاب‌ تر زیباتر و سریع‌تر را نسبت به تلگرام اصلی برای کاربران این شبکه اجتماعی مهیا کند. به گفته تلگرام، این اپلیکیشن مصرف باتری بهینه‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد و امکانات متعددی نیز در آن تدارک دیده شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید .

  

محیط جذاب و روان‌تر: اگرچه محیط کلی برنامه تفاوتی با نسخه اصلی ندارد اما چند دقیقه گشت زدن در برنامه کافی است تا متوجه محیط سریع‌تر و انیمیشن‌های جذاب موجود در برنامه شوید. علاوه بر این اگر سری به کانال‌ها بزنید شاهد بزرگتر شدن کادر پیام‌ها و عکس‌ها برای خوانایی بهتر، و همچنین حذف نوار مزاحم Mute/UnMute خواهید بود که مرور مطالب کانال‌ها را بسیار ساده و لذت‌بخش‌تر از همیشه کرده است. صفحه اصلی برنامه نیز حالا با Swipe به راست صفحه تماس‌ها منتقل خواهد شد.
نمایش بدون Bubble: ویژگی جذابی که در این نسخه وجود دارد و باعث زیبایی چشمگیر برنامه خواهد شد، حذف Bubble ها یا همان کادر دور پیام‌ها است. با این‌کار محدوده متن یا عکس گسترش پیدا خواهد کرد و برای مثال عکس‌ها به صورت تمام صفحه نمایش داده خواهند شد. البته این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی خواهد داشت و ممکن است به هیچ وجه طرفدار این ویژگی نشوید.
پیش نمایش چت‌ها: نکته‌ی جالبی که به این نسخه اضافه شده، امکان تماشای پیش نمایش از چت‌ها است. از حالا کافی است روی چت‌ها لمس طولانی کنید تا پیش نمایشی از محتویات داخل آن به شما نمایش داده شود.
بازطراحی موزیک پلیر و منوی اتچ: تغییر ظاهری دیگری که در برنامه رخ داده از نو طراحی شدن موزیک پلیر و منوی اتچ است. کافی است تا روی آیکون ارسال فایل لمس کنید تا با منوی جدید و بسیار کارآمدتر Telegram X آشنا شوید. موزیک پلیر برنامه نیز دستخوش تغییراتی شده است تا محیط روان‌تری در اختیار شما قرار دهد.
پخش شناور ویدیو: ویژگی جذاب دیگر در این برنامه امکان نمایش شناور ویدیوها در برنامه است. اگر با ویدیومسیج‌ها کار کرده باشید حتما می‌دانید که این ویدیوها می‌توانند به صورت شناور به پخش شدن خود ادامه دهند تا همزمان با تماشای آن‌ها امکان خارج شدن از چت و گشت زدن در برنامه نیز وجود داشته باشد. در این نسخه این ویژگی برای ویدیوها نیز در دسترس خواهد بود.
 Swipe کردن پیام‌ها: در این نسخه، با کشیدن یک پیام به سمت راست یا چپ، می‌توانید به امکانات مختلفی نظیر فوروارد، ریپلای و ... دسترسی داشته باشید.

امکان جایگزینی TelegramX با نسخه اصلی تلگرام

بله درست خواندید. تلگرام رسما اعلام کرده که پروژه تلگرام ایکس ممکن است در آینده جایگزین نسخه اصلی تلگرام شود. البته تلگرام قولی در این رابطه نداده و تاکید کرده که حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، این نسخه می‌تواند به توسعه یافتن امکانات جدید و وسیع‌تر تلگرام اصلی کمک کند.
رونمایی از TDLib: تلگرام مخصوص خود را بسازید

مورد دیگری که در پست جدید تلگرام به آن اشاره شده، TDLib است که ابزاری جدید برای توسعه دهندگان به شمار می‌رود تا به کمک آن بتوانند سریع و ساده‌تر از Telegram API اقدام به ساخت نسخه‌های شخصی سازی شده از تلگرام کنند.

دانلود تلگرام x برای کامیپوتر

به زودی