خلاصه داستان با اسامی و تصاویر باریگران سریال گاندو جواد افشار

درباره سریال تلویزیونی گاندو

مجموعه گاندو به نویسندگی آرش قادری و کارگردانی جواد افشار با تهیه کنندگی مجتبی امینی به زودی وارد مرحله پیش تولید می شود . گاندو در ده یا دوازده فصل برای پخش در یکی از شبکه های صدا و سیما پس از انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران فصل 1 سریال گاندو که در سی قسمت تولید خواهد شد ، کلید زده می شود .

  

جواد افشار این روزها با سریال آنام از شبکه سه سیما مهمان تماشاگران این شبکه تلویزیونی می باشد . جواد افشار و آرش قادری  پیش از این در سریال برادر با هم همکاری داشته اند .

بازیگران سریال تلویزیونی گاندو

به زودی …

داستان سریال تلویزیونی گاندو

داستان سریال تلویزیونی گاندو یک مجموعه امنیتی اجتماعی است و فیلمنامه این سریال بر اساس مستندات و وقایع تاریخی که در کشور رخ داده به نگارش در آمده است .

اخبار جدید سریال تلویزیونی گاندو

نگارش فیلم نامه فصل اول گاندو به اتمام رسیده است و با توجه به مضمون امنیتی ، این سریال یکی از کارهای ویژه تلویزیون محسوب می شود . گاندو در 10 یا 12 فصل تولید می شود .

عوامل سریال تلویزیونی گاندو

تهیه کننده : آرش قادری

کارگردان : جواد افشار

نویسنده : مجتبی امینی

سریال گاندو

download serial gando , بازیگر زن ایرانی گاندو , تکرار گاندو , گاندو ویکی پدیا , بازیگر مرد ایرانی گاندو , عکس بازیگران گاندو , قصه گاندو , سریال گاندو دانلود , دانلود سریال گاندو , اسامی بازیگران گاندو , اینستاگرام گاندو , دانلود فصل دوم سریال گاندو , دانلود سریال جدید گاندو , گاندو بازیگران , دانلود فیلم گاندو , زمان پخش گاندو , خلاصه سریال ایرانی گاندو , دانلود آهنگ مجموعه گاندو , دانلود تیتراژ سریال گاندو , گاندو کی پخش میشود , تصاویر بازیگران گاندو , گاندو جواد افشار , ساعت پخش گاندو , گاندو چند قسمت است , بازیگران سریال تلویزیونی گاندو