بیوگرافی خداداد عزیزی و همسرش همراه تصاویر اینستاگرام خداداد عزیزی

خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان و حماسه ساز تاریخی ملبورن که در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی نقش بسیار مهم و پررنگی داشت و هنوز مردم آن روز تاریخی را فراموش نکرده و با نام خداداد عزیزی می شناسند ، پنجشنبه 96/11/12 ساعت 23 مهمان برنامه دورهمی با اجرای فوق العاده زیرکانه و

  

عالی مهران مدیری کارگردان توانای کشورمان خواهد بود . صفحه اینستاگرام برنامه دورهمی با انتشار عکس بالا خبر از مهمان شدن خداداد عزیز در برنامه دورهمی مهران مدیری داد . باید منتظر باشیم و نگاه کنیم که خروجی این سری از برنامه دورهمی که با مجری گری مهران مدیری و حضور خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان و حماسه ساز تاریخی ملبورن چه چیزی خواهد بود . در ادامه علاوه بر بیوگرافی خداداد عزیز می توانید عکسهای اینستاگرام خداد عزیزی را که از صفحه اینستاگرام خداداد عزیزی و طرفدارانش انتخاب شده است را مشاهده کنید .

بیوگرافی خداداد عزیزی

بیوگرافی خداداد عزیزی و همسرش همراه تصاویر اینستاگرام خداداد عزیزی

بیوگرافی خداداد عزیزی و همسرش

خداداد عزیزی متولد یک تیر 1350 در روستای چشمه ایلخی از توابع شهرستان فریمان بازیکن سابق تیم باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران است . خداداد عزیزی 47 بار پیراهن تیم ملی ایران را پوشیده و در در این چهل وهفت بازی که برای تیم فوتبال ملی ایران انجام داده 11 گل به ثمر رسانده است . از خداداد عزیزی به عنوان حماسه ساز ملبورن و بازی ایران – استرالیا یاد می شود که منجر به صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 1998 شد . خداداد عزیزی به عنوان بازیکن برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا و بهترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌ های آسیا در سال 1996 انتخاب شد . از تیم هایی که خداداد عزیز در آنها بازی کرده است ، میتوان به تیم های ابومسلم ، پرسپلبس تهران ، کلن ، النصر امارات و پاس تهرام اشاره کرد .

بیوگرافی خداداد عزیزی

زندگی شخصی خداداد عزیزی

خداداد عزیزی از خانواده فقیر بدنیا آمده که در سن 14 سالگی به همراه پدر بنایی می کرد . از خاطرات تلخ خداداد عزیزی فوت مادرش است که بدلیل نداشتن توان مالی برای درمان بییماری سرطان مادرش ، منجر شد تا مادرش را از دست بدهد و همیشه این حسرتی بزرگ برای خداداد عزیزی می باشد . خداداد عزیزی ازدواج کرده و حاصل ازدواج خداداد عزیزی و همسرش سه فرزند ، یک فرزند پسر بنام امیرحسبن عزیزی و یک فرزند دختر بنام فاطمه عزیزی است .

بیوگرافی خداداد عزیزی

بیوگرافی خداداد عزیزی و همسرش همراه تصاویر اینستاگرام خداداد عزیزی

بیوگرافی خداداد عزیزی و همسرش همراه تصاویر اینستاگرام خداداد عزیزی

حاشیه خداداد عزیزی

خداد عزیزی بازیکن کم حاشیه و به اصطلاح دور از حاشیه است ، البته زمانی که مربی باشد گاه حاشیه هایی برای خودش درست می کند . اما میتوان به کنابه خداداد عزیزی به سحر قریشی بابت اظهاراتش درباره ورود بانوان به ورزشگاه و احساس منقلب شدن سحر قریشی وقتی کنار مردان  است اشاره کرد . خداداد عزیزی با شاره به حرف های سحر قریشی گفت : دیدید که همه آمده بودند و حتی بانوان هم در استادیوم حضور داشتند و کسی هم منقلب نشد .

بیوگرافی خداداد عزیزی