دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

برندگان جوایز امی 2018 در سریال های کمدی ؟

پیش‌ بینی برندگان جوایز امی 2018 در سریال های کمدی

سال در Emmys، همه چیز قدیمی ممکن است دوباره در بهترین سری کمدی. چندین بازخوانی تلویزیون از سال گذشته، از جمله "Will & Grace" NBC، "Roseanne" ABC، "HBO" را "محدود کردن اشتیاق شما" و در انتظار تاریخ انتشار، Netflix "Arrested Development." اخبار خوب برای این نشان می دهد که سهماهه "Veep" در سال 2018 Emmys واجد شرایط نخواهد بود. "بهترین استاد هیچکسی"، برنده جایزه پشت صحنه بهترین کمدی نوشتن نیست. خبر بد؟ پنج نامزد دیگر به دنبال بازگشت قوی هستند: "آتلانتا"، "سیاه و سفید"، "خانواده مدرن"، "دره سیلیکون" و "کیممی اشمیت ناپاک".

"Will & Grace" نامزدی شش بار برای بهترین سریال کمدی (2000-05) است که جایزه بزرگ خود را برای فصل دوم خود در سال 2000 دریافت می کند. The sitcom یکی از معدود برنامه های تلویزیونی است که Emmys را برای تمام مدتش جذب می کند بازیگران: ارریک مک کورمک و Debra Messing را رهبری می کنند و از بازیکنان سین هاس و مگان مولالی حمایت می کنند. "Will & Grace" برای جشنواره فعلی خود در گلدن گلوب (McCormack و Comedy Series)، جوایز SAG (Hayes) و جوایز انتخابی منتقدان (Hayes) به ثمر رسانده است، که ثابت کرده است که هنوز هم در طول این سالها است.

"رزین" فصل 10 خود را در 27 مارس به نمایش می گذارد، 21 سال پس از آن که موج های هوا را در سال 1997 ترک کرد. در حالی که این نمایش هرگز برای بهترین سری کمدی نبود، چهار جایزه امی را به دست آورد: بهترین بازیگر زن برای رزین در سال 1993 و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای لوری متکالف در سالهای 1992-1994. جان گودمن، نجیب زاده، امی را برای این نمایش برنده نکرد، اما بعدها به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در نقش "استودیو 60 در نوار غروب" (2007) برنده شد.

در حالی که از لحاظ فنی به معنای احیای نیست، "محدود کردن شور و شوق شما" طولانی مدت شش ساله را بین فصل 8 و فصل 9 به طول انجامید. فریبکار لری دیوید، هفت بار در Emmys برای بهترین کمدی سری، با دو غنائم در طول اجرای آن: بهترین کمدی کارگردانی رابرت بید واید (2003) و بهترین کمدی ویرایش استیون راش (2012). جوایز SAG اخیرا "Curb" را با یک جفت نوس برای بهترین کمدی و بهترین بازیگر کمدی (لری دیوید) شناخته است.

احیای دیگری، "دستگیری توسعه"، علامت سوال بزرگ است. Neflix تا به حال اعلام یک تاریخ برتر برای فصل 5، هر چند آن را به پایان رسید فیلمبرداری در ماه نوامبر. این برنده سال 2004 برای بهترین سری کمدی از سه دوره فرقه در فاکس (2004-06)، قبل از اینکه به علت رتبه بندی پایین، لغو شود، لذت برده شد. Netflix تمام بازیگران و خالق Mitchell Hurwitz را برای یک احیای 15 قسمت در سال 2013 به ارمغان آورد، با این حال، جیسون باطمن، بازیگر اصلی را به دست آورد، اما در بهترین سری کمدی از دست داد