دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

اخبار فصل دوم سریال دورغ های کوچک بزرگ

فصل دوم دورغ های کوچک بزرگ 2 ساخته می شود

"Big Little Lies" تا سال آینده در HBO نخواهد بود، اما خانمهای Monterey در این هفته در شهر خواهند ماند: تولید در فصل 2 با مریل استریپ بی نظیر، روز جمعه آغاز می شود، ریس ویتروسپون در "ناهار شب" با ست مایرس. "

ویترسپون در نمایشگاه جمعه گذشته گفت: "همه ما، روز جمعه آینده در" Big Little Lies 2 "شروع می کنیم." من نمی توانم آن را باور کنم. " "نه تنها ما هر عضو بازیگری را می بریم که برگشت می کند، بلکه مریل استریپ نیز به ما پیوسته است."

استریپ، ریخته گری خود را در ماه ژانویه اعلام کرد، یک کودتای بزرگ برای ویترسپون و همکار تولید کننده و ستاره نیکول کیدمن بود که در "ساعت ها" (2002) با استریپ همکاری کرد، اما هیچ صحنه ای با او نداشت. ستاره "چروک در زمان" گفت که او در کفر بود وقتی که استریپ موافقت کرد بازی مری لوئیز رایت، که به دنبال شهر پس از مرگ پسرش پری (الکساندر Skarsgard) می آید.

"خب، او ایمیل به نیکول و من فرستاد، و گفت:" خوب، بخشی را بخوانم و من آن را دوست دارم و من قصد دارم این کار را انجام دهم. "ویتسپون به یاد می آورد که من مثل تلفن افتادم. "و سپس من نیکول را نامزد کردم و مانند آن بود: آیا این زندگی واقعی است؟ مانند این واقعا اتفاق می افتد؟ "

پس از او "به مدت یک دقیقه خود را به آرامی آغوش گرفت"، ویترسپون دستورات اولویت خود را دریافت کرد. "و سپس من از نویسنده [دیوید E. کلی] می خواهم و می رود،" شما بهتر صحنه های خوبی را با مریل استریپ بنویسید! "

مانند فصل هشتم برنده ی امی، فصل دوم "Big Little Lies" شامل هفت قسمت است. کل فصل 1 بازیگران و کلیلی باز می گردند، اما آندریا آرنولد ("شفاف") جایگزین مدیر ژان-مارک واللی، که تصمیم گرفت به عقب برگردد.

و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.