دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

اهمیت تولید محتوا سایت در بازاریابی اینترنتی - راسا دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوای متنی گروه دیجیتال مارکتینگ رآسا تحت سرپرستی آقای علی صفری از سال 1389 در زمینه تولید محتوا، به صورت تخصصی فعالیت خود را آغاز نموده است. تمامی هدف ما ارتقاء رتبه وب‌سایت‌ها و قرارگیری آنان در 10 نتیجه ابتدایی موتور جستجوی شرکت گوگل به واسطه محتوای با کیفیت می‌باشد. این امر با استفاده از نویسندگان و متخصصان حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف انجام می‌شود. متون تولید شده علاوه بر استاندارد‌های مورد نیاز، از کیفیت بسیار بالایی برای تحریک مشتری و همچنین ایجاد مشتری بالقوه به بالفعل برخوردار می‌باشند.

 

تجربه کاری در زمینه تولید محتوا و سئو :
واحد تولید محتوا این گروه افتخار تولید محتوا و بهینه سازی موتورهای جستجو  بسیاری از وب‌سایت‌ها را بر عهده داشته است. حاصل این فعالیت‌ها به دست آوردن نتایج بسیار قوی در صفحات اول موتور جستجو شرکت گوگل می‌باشد.
سال‌ها در دنیای دیجیتال به کسب تجربه پرداخته‌ایم تا بتوانیم به بهترین روش‌های بازاریابی دیجیتال و جذب کاربر دست پیدا کنیم. اکنون این گروه قصد دارد تجارب خود را در اختیار سازمان شما قرار دهد، تا شما و سازمانتان هم بتوانید حضوری موفق را در فضای دیجیتال تجربه کنید. می‌بایست این نکته را خاطرنشان کرد که عدم توجه به مبحث بازاریابی محتوا در دنیای امروز، خسارت جبران ناپذیری را برای هر سازمان به دنبال خواهد داشت.

روند تولید محتوا با در نظر گرفتن قوانین SEO:
انتخاب موضوعات مناسب:
فرآیند تولید محتوا پس از تحلیل و بررسی فعالیت‌های کاری شما و نیازهای بالقوه مخاطبانتان آغاز خواهد شد.

رعایت تمامی اصول و قوانین SEO:
از مهم‌ترین نکاتی که قطعاً در فرآیند تولید محتوا می‌بایست به آن دقت نمود اصول و قوانین این حوزه است. واحد تولید محتوای رآسا به دقت تمامی این موارد را در کار خود در نظر گرفته و اعمال می‌نماید.
شخصی‌سازی محتوا بر اساس برند:
گروه تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ رآسا، محتوای تولید شده را با توجه به هویت کسب و کار شما شخصی‌سازی خواهد کرد تا تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطبان شما داشته باشد.
محتوای ارزشمند برای مخاطبان:
در تولید محتوا می‌بایست موضوعاتی را مطرح نمود که دانستن آن‌ها برای مخاطبان مفید باشد. این امر نرخ ماندن افراد در وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد.
نقشه راه و مراحل انجام کار:
بر اساس یک مطالعه علمی با موضوع بازاریابی محتوا، ۷۴٫۲ درصد از شرکت‌ها گزارش داده‌اند که بازاریابی محتوا هم کیفیت و هم کمیت مشتریان آن‌ها را افزایش داده است. در ذیل نقشه راه و مراحل انجام کار را با در نظر گرفتن موضوع فوق ملاحظه می‌کنید.