دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

سریال Leaving Storybrooke پیش تولیدش شورع می شود

سین مگوایر رابین هود سریال Leaving Storybrooke می شود

"یک بار یک بار" پایان کار خود را در ماه مه با یک پایان بخش دو بخش است که بسیاری از شخصیت های مورد علاقه بازگشت را ببینید. نقش او را به عنوان رابین هود بازنویسی می کند، هوادار رجینا (لانا پریلا)، سین مگوایر است. جرات ما برای پایان دادن به شادی برای این زوج ناتوان امیدواریم؟ همچنین به عنوان "Leaving Storybrooke" ظاهر می شود JoAnna Garcia-Swisher به عنوان آریل، پری دریایی کوچک و ویکتوریا Smurfit به عنوان Cruella de Vil از مشهور "101 Dalmatians" است.

سه بازیکن تکراری - لی آرنبرگ (Grumpy / Leon)، کیهان تریسی (افسانه آبی / مادر برتر) و تونی متمتولا (Geppetto / Marco) - که همه در سری باز بود، برای نزدیک نمایش که shutteing پس از هفت فصل قبلا برای بازی های بازگشت در آخرین قسمت سوم، قسمت 20، جرید گیلمور را به عنوان هنری جوان و بورلی الیوت به عنوان مادربزرگ که به طور برجستهای در فلاش های بازی نقش می بندد، می اندازد.

رابی کای به نقش پیتر پان باز می گردد که داستان اصلی او Captain Hook (کالین O'Donoghue) را معرفی کرد. دزدان دریایی سرکش ازدواج با مادر تولد هنری، اما (جنیفر موریسون)، من در قسمت آخر پس از فصل 6، که یک موسیقی بود. موریسون تنها یک بار راه اندازی مجدد این فصل را مشاهده کرد، که چندین دهه پیش از آن پرسیده بود و بر بزرگسالان هنری (آندرو J. West) و دخترش لوسی (آلیسون فرناندز) تمرکز داشت.

O'Donoghue، Parilla و رابرت Carlyle، که نقش Rumpelstiltskin را بازی می کردند، تنها اعضای اصلی بازیگران بودند که در نمایش هفت فصل حضور داشتند. و آنها قطعات اصلی خود را بازی نمی کردند. امیلی د رین، که در فصل اول به عنوان یکی از اعضای گروه وارد شد، در حالی که ربکا مادر، که اولین بار در فصل سوم به عنوان جادوگر ظالم ظاهر شد و در فصل 5 به طور منظم وارد شد، دوباره در یک قهرمانی چندگانه بازگشت.

دیگر اعضای اصلی اصلی - از جمله گینیفر گودوین و جاش دالاس، که پدر و مادر والا پدر و مادر برادر سفید و پرنس را دوست داشتند، تاکنون در فصل 7 در MIA حضور داشته اند. در ارتباط باشید

مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی می کنید. در سال 2018، Emmy ها با همدیگه های هالیوود در فستیوال های تلویزیونی شرکت می کنند. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.