دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

انواع صفحه فرود (landing page) در وردپرس

انواع صفحه فرود (landing page)

اختصاصی

در صفحه فرود اختصاصی معمولا از منو و navigation استفاده نمیشه و تمرکز اصلی روی فراخوان عمل (Call to action) هست که این فراخوان میتونه پر کردن یه فرم، دانلود کاتالوگ، ثبت نام و یا خرید محصول باشه. از بین سه دسته بندی لندینگ پیجی که تو این مقاله معرفی شد بدون شک محبوب ترین و اثرگذارترینش صفحه فرود اختصاصی هست که در کمپین های ppc (تبلیغات کلیکی مانند ادوردز)، کمپین های سئو و… مورد استفاده قرار میگیره.

ویژگی و اصول طراحی صفحه فرود اختصاصی عبارت است از :

در این نوع صفحه فرود تمرکز اصلی روی یک عمل تبدیل (conversion action) خاص هست.

نسبت به بقیه صفحات کمترین حواس پرتی رو داره .

فرآیند تبدیل بازدیدکننده به مشتری به ساده ترین شکل ممکن طراحی میشه.

بسیار هدفمند هست و برای مخاطبان هدف طراحی میشه.

صول طراحی صفحه فرود

  ادامه مطلب ...

فیلم ایرانی سونامی

دانلود فیلم سونامی با همه کیفیت ها و به صورت مستقیم + بازیگران سومانی

دانلود فیلم سونامی

  ادامه مطلب ...

دانلود فیلم بیتا منیژه اعظم

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم با کیفیت های متوسط خوب و بالا

دانلود فیلم بیتا منیژه و اعظم

 
ادامه مطلب ...

دانلود فیلم مسخره باز با کیفیت 720

­

دانلود رایگان فیلم مسخره باز

درباره فیلم مسخره باز

همایون غنی زاده از جمله هنرمندانی است که در هر سه رشته مهم کارگردانی ، نویسندگی و بازیگری سینما به ویژه تئاتر فعالیت می کند و با ساخت فیلم های کوتاه و فیلم های مستند جوایز داخلی به همراه جوایز بین المللی دریافت کرده است . در فیلم سینمایی اژدها وارد می شود مانی حقیقی هم به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده و حالا همایون غنی زاده کارگردان تئاتر که تجربه بازیگری در سینما و تلویزیون را در کارنامه کاری خود دارد . اولین فیلم سینمایی را جلوی دوربین می برد . فیلم جدید این کارگردان با نام “مسخره باز” به تازگی به تهیه کنندگی علی مصفا پروانه ساخت گرفته است و قرار است پس از انتخاب عوامل پشت دروبین فیلم ، بازیگران فیلم که تا کنون حضور نوید محمدزاده و استاد علی نصیریان در این فیلم قطعی شده است و بعد از انتخاب لوکیشن های محل فیلمبرداری ، به زودی ساخت مسخره باز در سال آینده شروع می شود . با توجه با سایقه خوبی که همایون غنی زاده در تئاتر از خودش دارد انتظار می رود که فیلم مسخره باز یک فیلم خوب اجتماعی باشد . فیلم سینمایی مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده و با تهیه کنندگی علی مصفا پروانه ساخت گرفته است و قرار است فیلمبرداری این فیلم در سال 97 کلید بخورد .

­

بازیگران فیلم مسخره باز

علی نصیریان ، نوید محمدزاده هستند .

داستان فیلم مسخره باز

داستان فیلم مسخره باز مضمونی اجتماعی دارد که به روابط زندگی افراد در جامعه امروزی را به تصویر می کشد .

عوامل فیلم مسخره باز

تهیه کننده : علی مصفا

کارگردان : همایون غنی زاده

نویسنده : –

دانلود فیلم مسخره باز

لینک دانلود فیلم سینمایی مسخره باز پس از اکران مسخره باز قرار خواهیم داد .

منبع: دانلود فیلم

آیا جفری رایت می توان به عنوان یک سیاه پوست برنده جوایره امی امسال برای وست ورلد باشد؟

جفری رایت بازیگر (Westworld) می تواند نخستین سیاهپوست بهترین برنده برترین بازیگر نقش مکمل جایزه امی باش�

چهار نفر از کارشناسان امی و یکی از 24 نفر برتر، جفری رایت (Westworld) را پیش بینی می کنند تا بهترین بازیگر نقش مکمل بازیگر را به دست آورند. اگر آنها صحیح باشند، رایت اولین قهرمان سیاهپوستی است که یکی از بازیگران باقی مانده است که هرگز آن را نداشته است.

بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال 2015 پس از پیروزی بازیگر سرشناس Viola دیویس در «پیروزی در فیلم« چگونه با قتل مواجه می شود »تنها رده موجود است که هنوز مجبور است جایزه یک سیاه پوست را به دست آورد. 11 بازیگر سیاه پوست نامزد شده اند، از جمله رایت سال گذشته؛ دیگران گرگ موریس ("ماموریت: غیر ممکن"، 1969، 1970، 1972)، تئورین بلوک ("هیل خیابان بلوز"، 1982)، جیمز ارل جونز ("زیر یک سقف"، 1995)، ارق La Salle ("ER "1995، 1997، 1998)، جیمز مک دانیل (" NYPD آبی "، 1996)، استیو هریس (" تمرین "، 1999، 2000)، Dule Hill (" The West Wing "، 2002)، آندره بروگر (" مرد از یک سن خاص "، 2010، 2011)، جیانکارلو Esposito (" شکستن بد، "2012) و رون Cephas جونز (" این ما است، "2017).


"Westworld" فصل دوم تا 22 آوریل ظاهر نمی شود، اما رایت دارای کارشناسان رابرت رکور (نیویورک پست)، بن Travers (IndieWire)، کریس هارنیک (E!) و متی جوکوب (هافینگتون پست) است که او را برای پیروزی پشت سر گذاشته است. Top 24 User Max نیز او را انتخاب می کند. رایت در جایگاه سوم خود، پشت دیوید هاربر ("چیزهای غریب") و پیتر دینکلج دوتایی ("بازی تاج و تخت") در جایگاه سوم قرار دارد.

این دومین امی رایت است. او پیش از این در سال 2004 به خاطر برگرداندن حمایت خود در "فرشتگان در امریکا"، در سال 2004 موفق به کسب دومین برنده سیاه در آن رده شد، پس جونز برای "موج گرما" در سال 1991 برنده شد.


و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.

جنی فینچ تنیس سو مشهور در Dancing with the Stars

جنی فینچ Jennie Finch تنیس باز مشهور به برنامه Dancing with the Stars می آید

روز دیگر، یکی دیگر از المپیک است. "جنی فینچ" مدال المپیک مدال طلای المپیک و ستاره سافتبال با "رقص با ستاره ها: ورزشکاران"، "سرگرمی امشب" گزارش می دهد.

کوهنورد سابق چهارمین المپیک و اولین المپیک تابستانی است که گزارش شده است که در این بازیگر 10 نفره به نام تونیا هاردینگ و آدام رپیون اسکی اسکیت بازان و جیمی اندرسون اسنوبرداری شده است. صادقانه بگویم، اگر کل بازیگران از المپیک تشکیل شده باشند، با ما خوب است. آنها احتمالا باید نام "رقص با ستاره: المپیک" را تغییر دهند.

یک آمریکایی آمریکایی در آریزونا، فینچ، تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا را به مدال طلا در آتن در سال 2004 هدایت کرد و 13 بارسا را ​​در هشت مدال طلا بازی کرد و تنها یک ضربه، یک پیاده روی و هیچ پیاده روی را از دست داد. این تیم در سال 2008 به نقره ای برنده شد، پس از آن ورزش از المپیک حذف شد. فینچ، که همچنین برای Bandits شیکاگو و در سال 2010 بازنشسته شد، برای تساوی مجدد او لابی کرد و در سال 2020 بازی های المپیک در توکیو برگزار می شود.

Finch اولین بازیکن سیبلبل در تاریخ "رقص" خواهد بود. دیوید راس، دوبار قهرمان جهان، نخستین بازیکن بیس بال بود که در "رقص" رقابت می کرد و در فصل 24 به پایان رسید.

نمایش کامل "رقص با ستاره ها: ورزشکاران" در روز جمعه، 13 آوریل در "صبح بخیر آمریکا" پخش خواهد شد. نمایشگاه دوشنبه، 30 آوریل در 8/7 در ABC نمایش داده می شود.

و حالا ما از فیلم به جایزه های تلویزیونی می رویم! مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید، همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی های خود را تغییر دهید. و در مورد 2012 امی که در حال حاضر با خودی های هالیوود در انجمن های تلویزیون ما اتفاق می افتد، شرکت کنید. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.

خرید کیف لپ تاپ به صورت آنلاین

خرید کیف لپ تاپ

نکات کلیدی برای خرید کیف لپ تاپ

خرید لپ تاپ و قابلیت حمل این دستگاه ها باعث شده است تا تمامی کسانی که به فکر خرید لپ تاپ هستند و یا دستگاه خود را تهیه کرده اند برای حمل و نقل آسان آن نیازمند استفاده از لپ تاپ باشند. لپ تاپ ها در اندازه های مختلف تولید میشوند و به همین دلیل باید کیفی با ابعاد مناسب تهیه نمود.
معمولا لپ تاپ ها در اندازه های 13 اینچی، 15.6 اینچ و 17 اینچ تولید شده و در بازار عرضه میشوند که البته مدلهای 13 و 17 اینچی کمتر در بازار ایران موجود میباشند. در این مقاله سعی کرده ایم تا انواع کیف لپ تاپ های عرضه شده در بازار مانند محصولات کیف تارگوس و انواع مدلهای آن آشنا نماییم.
کیف لپ تاپ علاوه بر اینکه باید زیبایی و حجم زیادی داشته باشد، باید محافظ مناسب نیز داشته باشد تا کاربر بتواند با خیالی آسوده دستگاه خود را حمل و نقل نماید. در ابتدای انتخاب یک کیف لپ تاپ باید در نظر داشته باشید که آیا کیف لپ تاپ کارایی و کیفیت مناسب برای نگهداری و حفاظت از دستگاه گران قیمت شما را دارد یا خیر؟ به برند تولید کننده کیف لپ تاپ نیز توجه داشته باشید و بر این اساس دستگاه خود را انتخاب نمایید.

ادامه مطلب ...

ریس ویترسپون بازیگر برنده جایزه اسکار

با کدام یک از برنامه های ریس ویترسپون در تلویزیون هیجان زده شده اید؟

ریس ویترسپون بازیگر برنده جایزه اسکار است، اما در چند سال اخیر، خودش را تبدیل به یک تولید کننده تلویزیون مگا برنده امی کرده است که کمتر از پنج سری در این آثار است. او در همه آنها ستاره نیست - او تنها یک زن است! - اما آنها برخی از استعدادهای A لیست را نشان خواهد داد و او همه آنها را تولید خواهد کرد، بنابراین او می تواند یک کل از Emmy که راه خود را داشته باشد. و رک و پوست کنده، ما همه اینها را می بینیم. اما کدام یک برای شما بیشتر هیجان زده شده است؟ بیایید آنها را بشکنیم.

"Big Little Lies" فصل 2
شما می توانید بحث کنید که آیا ما فصل دوم نیاز داریم یا نه، اما نمی توانید انکار کنید که هشتمین سری سری های برنده ی Emmy برای تولید کنندگان / ستارگان ویتروسپون، نیکول کیدمن و HBO نیز بوده است. تمام بازیگران ستاره دار - بله، حتی الکساندر Skarsgaard، در فلش بک ها - و نویسنده دیوید E. کله پشت هستند، اما مدیر ژان مارک واللی جایگزین Andrea Arnold "شفاف" است. مریل استریپ در یکی از بزرگترین ویترسپون، به عنوان مری لوئیز رایت، مادر پری (Skarsgard)، که پس از مرگش پس از مرگ مونتری، ملاقات می کند، می پیوندد. تولید در روز جمعه با نگاهی به نخستین نمایش در سال 2019 آغاز شد، زمانی که نمایش در رقابت با Emmys باید رقابت کند.

صبح بدون عنوان به نمایش درام سریال با جنیفر آنیستون
تنها کسی که بتواند Aniston را برای اولین بار به عنوان نقش اصلی خود در سریال تلویزیونی جذب کند، از آنجا که "Friends" تلویزیون خواهرش است. ویتروسپون که خواهر کوچکترش راشل را در "دوستان" بازی کرد، در نمایش این نمایش در کنار کارهای پشت صحنه یک نمایش تلویزیونی صبح (به فکر "صبح صبح")، اما شما می دانید، بهتر است که در "دوستان" بازی خواهیم کرد. اپل یک نسخه از پول را خریده و با توجه به سفارش دو فصل مستقیما به سری می دهد. هیچ خط زمانی تولید یا پیش نمایش اعلام نشده است.

"Little Fires Everywhere" سری محدود با کری واشنگتن
ویتسپون نمیتواند کتابهایی با عنوان "کمی" را به دست آورد. ویترسپون و واشنگتن - در اولین رسوایی بعد از "رسوایی" - در این اقتباس از رمان Celeste Ng درباره یک نزاع در مورد یک کودک چینی آمریکایی در یک شهر در اوهایو تولید و ستاره خواهد ساخت. لیز تیگلار "Casual" در حال ساخت سری هشت قسمت است. هولو پس از جنگ شدید دعوت شده، هفته گذشته این پروژه را به دست آورد و به یک ترتیب مستقیم به سری داد.

"آیا شما خواب" با بازی Octavia اسپنسر
ویترسپون احتمالا خوابش نمی گذارد چون سلطه ی جهانی خود را از فضای تلویزیون حق بیمه ادامه می دهد! او تنها بر اساس داستان کاتلین باربر بر روی وسواس پاداشی های واقعی جرم و جنایت کار می کند. اسپنسر سومین نامزدی اسکار خود را برای «شکل آب» به ارمغان می آورد و سارا کنیگ «سریال» به عنوان یک مشاور خدمت خواهد کرد. این پروژه در حال توسعه در Apple است.

سری کمدی Untitled با بازی کریستین وایگ
سومین پروژه اش در اپل این مجموعه کمدی است که تا کنون بدون عنوان ساخته شده توسط ویترسپون و ستاره ویگ در نقش اول خود را به طور منظم از او "شنبه شب زنده" در سال 2012. ایجاد شده توسط Colleen McGuinness، نمایش 10 قسمت از الهام گرفته شده است ویج، که همچنین تولید اجرایی خواهد شد، فقط به دنبال عقیده "Wonder Woman" به عنوان Cheetah شریر، به طوری که این احتمالا بعد از آن به نفع .

Kathy Bates در فصل جدید سریال داستان ترسناک آمریکایی

بازگشت کتی بیتس به فصل هشتم سریال داستان ترسناک امریکایی

Kathy Bates returns to ‘American Horror Story’

کتی بیتس، به "داستان ترسناک آمریکایی" خوش آمدید! هنگامی که سری اسطوره ای FX در پاییز فصل هشت برگزار می شود، بازیگر برنده جایزه در کنار همتایان خود، سارا پلسون و اوان پترز، تولید کننده، رایان مورفی، سرگرمی هفتگی را تایید می کند. این نشان می دهد که فصل پنجم بیتس در AHS پس از "Coven"، "نمایش عجیب و غریب"، "هتل" و "Roanoke." بیتس در سال گذشته "فرقه" ستاره نیست، چرا که او در غیر این صورت بر روی "Disjointed" Netflix اشغال شده است. کمدی که از آن زمان لغو شده است. برای جلب بازگشت بیتس به "AHS"، ما می خواهیم بدانیم که شخصیت سابق شما فکر می کند بهترین او تا کنون است. در حال حاضر در نظرسنجی زیر در حال رای گیری هستید.

"داستان ترسناک آمریکا: کوهن" (فصل 3)
برای اولین بار در این نمایشگاه، بیتس یک Emmy را برای بازی مادام دلفین LaLaurie از دست داد. در طی 13 جلسه "کوهن"، لا لاوری دخترانش را شکنجه داد، خون تازه ای به چهره اش وارد کرد، مینهورن زندگی خود را به وجود آورد، مبارزه کرد و از سرباز زامبی ها سرازیر شد. اما از آنجایی که او جاودانه بود، حتی از بین بردن او نمی توانست او را بکشد.

"داستان ترسناک آمریکایی: نمایش عجایب" (فصل 4)
بیتس Ethel Darling را در نمایش "عجایب" به تصویر می کشد، در غیر این صورت به عنوان خانم ریشو شناخته می شود. اوهل در اوایل فصل زمانی که سیروز کبد تشخیص داده شده بود و فقط ماهها زندگی میکرد ضربه ای عاطفی داشت. او در روزهای آخر تلاش کرد تا با شوهر سابق خود (مایکل چیکلس) و پسر (ایوان پترس) کار کند، اما در طول مبارزه با مالک کارناوال مسافرتی (جسیکا لانگه) جان خود را از دست داد.


"داستان ترسناک آمریکایی: هتل" (فصل 5)
بیتس، مدیر ارشد هتل کورتز، مجبور شد تا مناظر را به عنوان یک زن که ازدواج کرده بود ازدواج کند (مت بومر) یک خون آشام بود. چندین دهه بعد، پس از اینکه Donovan همچنان رد او را بر عهده داشت، Iris سعی کرد خودکشی کند. با این حال، دونووان برای او آماده نبود و مادرش را به یک خون آشام تبدیل کرد. در ابتدا Iris از قتل رد شد، اما به زودی طبیعت حیوانات او را پس از آنکه از لحاظ جسمی بیمار شد، پذیرفت.

"داستان ترسناک آمریکا: Roanoke" (فصل 6)
بیتس اساسا دو شخصیت را در "Roanoke" بازی کرد: یک بازیگر زن به نام آگنس ماری وینستید و شخصیت مشهور آگنز، The Butcher. در نمایش در داخل نمایش، Butcher ترکان ساکنان خانه نیوانگلند را با انجام قتل های روحانی ترور کرد. و در "زندگی واقعی"، آگنس با شخصیت او خیلی وسواس داشت که به زودی متقاعد شد که او در واقع The Butcher بود.

مطمئن باشید که پیش بینی های ام امی را امروز انجام دهید تا خودی های هالیوود بتوانند ببینند که چگونه نمایش ها و اجرای تلویزیونی هایشان در شانس ما زیاد است. شما می توانید پیش بینی های خود را تغییر دهید همانطور که اغلب قبل از آنکه قبل از نامزدی در روز 12 ژوئیه اعلام شود، پیش از آنکه نامزدهای خود را در 12 ژوئیه اعلام کنید، پیش بینی می کنید. در سال 2018، Emmy ها با همدیگه های هالیوود در فستیوال های تلویزیونی شرکت می کنند. بیشتر اخبار خبری طلا دربی را مطالعه کنید.

معرفی انیمیشن جزیره سگ ها

بررسی جزیره سگ ها از نظر فرهنگی با سایر فیلم ها

"جزیره سگ ها"، که در تاریخ 23 مارس افتتاح شد، فیلم نهم فیلم کارگردان فیلم Indie است عزیزم Wes آندرسون، اما این تنها مرحله دوم خود را به انیمیشن است. او قبلا به فیلمبرداری توقف حرکت با فیلم دیگری درباره حیوانات کریستال علاقه مند بود: "فوق العاده آقای فاکس" (2009)، که بر اساس کتاب روالدال ساخته شده بود و آندرسن نامزد جایزه اسکار بهترین ویژگی متحرک شده بود. این یکی از شش جایزه اسکار آندرسون بود که تا کنون در طول حرفه اش به دست آورده است، اما او هنوز برنده است. آیا این فیلم در نهایت او را در نمایش نشان می دهد؟

از زمان نوشتن این فیلم، نمره متا کریتیک 83 و 93 درصد در گوجه فرنگی های روت شده بسیار عالی بوده است، بنابراین هیچ نشانه ای از عدم رعایت نظریه انتقادی نیست. اندرسن به داستان خاصی درباره حیواناتی که تحت عنوان "آنفلوانزای خوکی" تبعید شده اند از ژاپن تبعیت می کند و از "تعهد دقیق" و "تعهد شاد" به موضوع خود قدردانی می کند و سبک بصری منحصر به فردش "به ویژه اختراع کننده" است زمان در اطراف فیلم او "خیره کننده، بی نظیر، فوق العاده است" و نشان می دهد او "نابغه رشته ای".

اما درباره تنظیم فیلم چیست؟ "جزیره سگ ها" موضوع بحث بر سر استفاده از ژاپن به عنوان پس زمینه آن است، زمانی که اکثر بازیگران که نقش اصلی را بازی می کنند سفید هستند، از جمله اندرسون به طور منظم ادوارد نورتون، بیل موری، جف گلدبلوم و باب بالابان. جسیکا کیانگ (The Playlist) استدلال می کند که فیلم "واقعا نمی توان گفت که فرهنگ هر کسی را به عنوان یک خدعه یاری می دهد"، اما جاستین چانگ (لس آنجلس تایمز) معتقد است که شخصیت های انسانی، "ضعف کلیشه های نژادی" اندرسون را تحقیر می کنند.
به خبرنگاری رایگان با طلای دربی با آخرین پیش بینی ها پیوست کنید

کدام بخش از این بحث به شما افتاده است؟ برخی از بررسی های زیر را بررسی کنید و به بحث و گفتگو در مورد این و بیشتر با طرفداران فیلم همکار خود در انجمن های ما بپیوندید.

جسیکا کیانگ (لیست پخش): "تعهد دقیق و تعهد شادمانی اندرسون به مجموعه ای از زیبایی شناسی که او به وضوح پرستش می کند به نوعی خود توجیه است ... تا آنجا که نمایندگی می رود، می تواند جزیره سگ های خیره کننده، نجیب و خارق العاده واقعا گفته می شود که فرهنگ هر کس را به خدمت رسانیده است. به استثنای دوستداران گربه، که احتمالا باید تحریم کنند. "

مانو الله دارگی (نیویورک تایمز): "آقای اندرسون شما را به "جزیره سگ ها" می اندازد ... او در این فیلم به ویژه از لحاظ اخلاقی استفاده می کند، و من می توانم ساعت ها از سگ های نجیب خود را که در هوا آویزان است، تماشا کنم. روابط آنها در کشورهای ثروتمند و مکرر بیان می شود، اما زمانی که آنها در چارچوب و زمانی که به شکلی یکپارچه متحد می شوند، با صدای بلند تر بیان می شوند. "

جاستین چانگ (لس آنجلس تایمز): "این است که به نوبه خود وحشی و روح و روان، منحصر به فرد و تصفیه شده، دارای یک نژاد بی عیب و نقص و در عین حال به طور جدی مقاوم در برابر طبقه بندی ... اما به طور قابل توجهی، در مدیریت کارگردان از عامل انسان داستان است که حساسیت خود را و ضعف کلیشه های نژادی که بعضی اوقات کار او را خراب می کند، پیش می آید. "

Lindsey Bahr (Associated Press): "نگاه" جزیره سگ ها "فقط به صورت عجیب و غریب است - پر جنب و جوش، هدفمند و پر از جزئیات است که باعث می شود شما آن را تماشا کنید ... و آن اندرسون هنوز هم می تواند هیجان انگیز داستان جدید در ساختار زبان بصری منحصر به فردش که ما آن را خوب میدانستیم فقط یک عهد به نبوغ لایتنینگ است. ما از وست اندرسون سزاوار نیستیم، اما ما باید از نظر ابدالاطیبانه به نظر برسیم. "