این مقاله با نگاهی فوق تخصصی در 36 صفحه و به صورت پی دی اف، نگاهی جامع دارد بر وضعیت صادرات سنگ در ایران و اولویت ها و بازارهای نسبی سنگ در خارج از کشور. امروزه به جهت وسعت بازارهای جهانی و وجود برخی تفاوتهای عمدهاجتماعی و اقتصادی در بین کشورها و گروههای مختلف مصرف کننده،بکارگیری یک روش اصولی و مدون در راستای شناسایی و یا اصطلاًا حتعیینو اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی از جمله الزامات دستیابی به هدفجهش صادراتی محسوب می گردد.مقاله حاضر درصدد آن است تا ضمن شناسایی مزیت های نسبی صادراتسنگهای ...