فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات60 فهرستعنوان صفحهفصل اول تبلیغات در ایران و چالشهای آن در سال اخیر مقدمه امسال تبلیغات بازرگانی سازمان دهی میشود نظر یک عکاس تبلیغاتی در مورد تبلیغات ایران (کیوان بهپور، عکاس تبلیغاتی در امریکا) با آشنایی نقاط قوت و ضعف به اهداف تبلغیاتی دست یابید. چرا خودروسازان خارجی از تبلیغات در ایران پرهیز میکنند. فصل دوم - تبلیغات، رسانه، گرافیک، بازاریابی - تأثیر گذارترین رسانة تبلیغاتی کدام است؟ - میزان تأثیر آگهی در مجلات - آتش بس اعلام نشده ب ...