دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم جدید | دانلود سریال جدید

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش) تعداد صفحات : 35 صفحه                 مقدمه   موفقیت روزافزون بخش تجارت در جلب مشتری برای کالاها و خدمات خود، مرهون به کار گیری اصول و فنون علمی و مدونی است که به آن بازاریابی (Marketing) می گویند. زمانی بازاریابی را منحصر به یافتن مشتری برای محصولات تولید شده یا خدمات قابل ارائه شرکت ها، سازمان ها و کارخانجات می دانستند در حالی که بازاریابی نوین به تولید محصولات و خدمات منطبق بر نیازها و خواسته های مشتری توجه دار ...
.